Sidor

torsdag 18 augusti 2011

Tycker väl kanske att den här bilden talar lite för sig själv...

Har ju känt att jag mest köpt mat för semesterkassan. Och JA!!!!
RÄTT SÅ mycket mer mat än vanligt iaf.
Hahaha!!!
75 spänn i återbäring den här gången från Ica. Och Fredrik fick bara 25. Jag fick 25 i förra tidningen oxå, så det är inga gamla poäng jag samlat på mig.
Jag kanske inte var så tokigt ute iaf då, när jag kände att jag varit liiiiiite mer än vanligt på affären.
Egentligen är det ju sjukt vad man skulle tjäna in på att storhandla typ 2 ggr i månaden... Kanske dags att slå på frysen i tvättstugan o börja jobba på det där med vuxenpoäng ;)

2 kommentarer:

  1. Hehe.......undrar bestämt om jag vågar säga vad det stod på min återbäring.....ja så klart!! 200 pix, rakt ner i plånkan och nu är dom slut igen ;D
    Men toppen att få tillbax lite i allefall, när man liksom ger så mycket!

    SvaraRadera
  2. Ouff!!! Hahaha! Ja där låg man i lä!!! Och det är ju KANON!!!! att man får tillbaka lite ;D

    SvaraRadera