Sidor

onsdag 31 augusti 2011

Söndagsform...

Igårkväll blev jag sjukt sugen på söndagsformar. Googlade efter receptet, men hittade det INTE. suck.
Fick väl tag i mamma tillslut, vi bestämde att höras imorse för receptet och nu har jag bakat dom. SJUKT GODA!!! Även SJUKT ONYTTIGA, men jag ska skriva varningslappar på påsarna för känsliga ätare. Receptet är hemligt, men den som vill smaka är mer än välkommen på en fika ;)
Idag kommer Camilla, den lilla stekaren, hem från Rhodos. Åååhhhh vad härligt att ha lite solsemester!!! ( alltså stekare som i ligga på stranden o bli vändstekt i solstolen)
Då ska jag ta med mig några kaloribomber o bju på.
Själv har jag redan tryckt 2, där rök den morgonprommisen...

3 kommentarer:

  1. Men hallå!!!! Menar du, att det finns en kaka, som jag inte har en susning om OCH som jag måste åka typ 100 mil tur o retur för att få smaka på!?!
    Det var inte snällt =P

    Får väl googla då........;)

    SvaraRadera
  2. Jag kanske kan skicka en, eller 2... ;) fast jag fick det av mamma, kanske din mamma oxå har det? Dom satt säkert o klistra in recept i pärmar ihop, i sina ungdomsdagar ;)

    SvaraRadera
  3. NU, känner jag att det är helt ok att vara hemma igen, alltså efter en heeelt urgod kaka!!

    A big thank you Angie !

    /The stekis

    SvaraRadera