Sidor

torsdag 4 augusti 2011

Howdydoodle!

Tar mig en liten Dooleys med mjölk.
Tänkte sitta ute i det härliga vädret, men det är visst en bonde som tycker det är dags att tröska, precis just i kvällsdrinken, så det bara yr en massa... Ja vad är det egentligen? Nån biprodukt från tröskan iaf.

Är ruskigt nöjd med dagen i övrigt!
Kreativiteten fullkomligt flödade över på jobbet ( fattar inte hur jag kunde glömma ta en bild?!?!? ) och så har jag fått 2 paket med posten idag. Efterlängtade såna...
Ett med en massa smörja: fotkräm, body butter, ansiktsmask, rengöring, dag-och nattkräm. Från Nuskin. Ruskigt bra grejjer!
Och i det andra var det en massa papperspyssel. Sjukt kul!!! Jag har ju ett visst behov av pyssling för tillfället, tyvärr pysslar jag ju hellre än bra, men vill jag ha så fina saker så får jag väl köpa färdigt då ;) Hahaha!
Men nu är det dags för Ernst!!!
I lööööv!!!

2 kommentarer:

  1. Jag har ju förstått att det är nått med dig och Ernst, så jag väljer bort honom =P
    Fick min ernst dos förra året så nu är jag mättad!
    Men jag älskar pyssel!! Tråkigt nog så hinna det dock aldrig med längre, så det får bli en grej att hålla på med sen när barnen har flyttat hem ifrån....men å andra sidan, då kommer dom väl hit med 25 barnbarn i stället =P

    SvaraRadera
  2. Tack för Ernst! Du är då för gullig! ;)
    Ja här i stugan har vi ju inte så mycket kids, så ibland kan man ju få en del tid över... Hahaha! Vilket lämnar många ouppklarade projekt, men då vet jag ju att jag aaaaldrig behöver gå sysslolös om, men det är ju skönt att bara skrota oxå ;)
    Det här med barnbarn: DET kommer bli ruskigt spännande, undrar hur många du får ;), tänk om dina barn vill ha barnvakt SAMTIDIGT?
    fast iofsig... Mamma har ju 5 barn men bara 2 barnbarn...
    Kramar på dig o ha en sån härlig dag med din kompis från Gävle idag! :D

    SvaraRadera