Sidor

lördag 20 augusti 2011

Ooops!

Började dagen lite segt.
Har ju FF nu när Nisse lagt beslag på Fredrik så här i höstrusket så jag o Helena hade FREDAGSMYYYS!!!! igår med lite Max o lite drinks. Tung i huvet AB...
Men nu har jag kommit igång ordentligt o har vart in till Enköping o köpt ett par stövlar, för vad farao! man tittar ut o tror man sitter i ett vattenfall eller nåt. DRYGT med skitväder, fast det är ju skönt att slippa dåligt samvete för att man sitter inne o myser ;)
Så, stövlarna var alltså ett bra köp...
SEN kikade jag in en snabbis på fabriks o köpte 6 Viktoria&Daniel-muggar.... ONÖDIGT!!!
men kan man låta bli eller???
Jag har ju jordens plan för altanen, om/när den nu blir inglasad.
Spetskuddar på bänk, pelargoner, trasmatta, ett tjusigt hemsnickrat vitrinskåp i sann Ernst-anda osv...
Och i det där Ernst-skåpet kunde det ju passa fint med muggarna.
Eller hur?!?! :)
Var ju tvungen att stoppa ner en mugg i en kruka för att visionera, och jag tror det kommer bli bra ;)
Ska väl kanske köpa nån till efter lön, om dom inte tagit slut...
HOPPASHOPPAS nu då att Fredrik inte tjyvläser min blogg... Han tycker ju att porslin är det ABSOLUT MINSTA vi behöver mer av i stugan... Oooops! Sorry!!! Hahaha :D
Ska gömma undan dom i påsen med spetskuddarna, sen ska jag samla ihop panten och ta mina Ica-checkar o handla lite mat. Hahaha!!! Ibland måste man ju priotera ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar