Sidor

tisdag 16 augusti 2011

Tillökning i familjen...

Kom hem och fick se att Fredrik bytt ut ugnen, WIHOOOO!!!
fast jag känner mig lite rädd och saknar den gamla lite.
Vart sjutton sitter knapparna på den här då?!?! Hur gör man?!?!?! O karln själv är ju hos Nisse, så jag får väl hejda mig lite och låta bli att pilla på nåt olämpligt... Kanske har bakat min sista Ernst-limpa. Känns lite vemodigt.
Men jag kanske lär mig den här ugnen oxå, den andra lärde jag mig ju till slut det mesta på. Förutom ångfunktionen, men jag gillar ju varmluft bäst iaf så det spelar ju mindre roll ;)
Jag tycker inte om att lära mig tekniska saker. Shit oxå!
Är det fel med lite knappar o vred här och var, med informerande text bredvid?
Kanske kommer det bli endast kokt o stekt mat här i fortsättningen Hahaha!!!
Jaja, fiiin var den iaf. Han är duktig Fredrik :D

2 kommentarer:

  1. Nytt och så snyggt!!
    Men avis blir man ju......jag har en spis med ugn och 4 plattor =P
    Den fungerar helt ok, för det mesta.

    Min gubbe kommer gärna hem med fynd, men dom ska ju helst inte vara ny.....utan fyndade i andra hand =D

    SvaraRadera
  2. Och PYROLYS!!! Har den. Sorry att jag retas ;) kramar!

    SvaraRadera