Sidor

tisdag 10 april 2012

Det var då en trött tisdag...

... Så för att göra den lite roligare åkte jag till fabriks o köpte mig en liten JAR från Iittala och en liten Marimekkoskål. Skålen är till Maria på fredag när jag o Funkis ska dit på middag. Tycker det är så gulligt att stoppa i allt möjligt i dom där skålarna!! LOVE IT!!!
sen tig jag en sväng till färgaffären o köpte 2 burkar vit lackfärg.... Det väntas ny hylla under citronen i helgen. Och en lykta som är lite trist ska oxå bli vit.
Nu sitter jag o drar mig för att gå ut o hämta tvätten. Vilket ruskväder!!!

Förresten håller jag på med Creme brulee. Till kvällens syjunta. Jag är fast! Jag trodde det var skitkrångligt, men det är ju plättlätt!!! Och SÅ MYCKET GODARE än pannacotta som jag alltid envisas med annars. Men inte längre! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar