Sidor

onsdag 25 april 2012

Lite från gårdagens pyssel...

Idag fick jag väl nåt spel...07.00 ut på prommis. WHAT?!?!
Så nu har jag hunnit med det, jag känner mig i fas med dagen!
Lägger in lite blombilder från igår, och allt med blommor och krukor jag redan hade. Förutom den trumpetformade gråvita på en liten fot. Den köpte jag på Växtriket. Även lite pynt är återanvänt, därav den tjusiga patinan, läs rost ;) men de ska ju stå ute så det gör inget. Kommer ju ändå rosta snart. Den lilla piedestalen fick sig en touch av vitt. Ååååhhh vad jag längtar till altanen blir färdig fixad!!!

Nu sitter jag i godan ro på soffan, kollar "Hem till gården" o stickar lite på filten, som snart faktiskt är färdig :)
Kan inte släppa tanken på fårskinnet jag Såg på Växtriket igår...
Jag måste nog in o köpa det innan jobbet. Om jag hinner...
995:- istället för 1795 spänn!
Jag har ju tänkt beställa från nätet när skattepengarna kommer, men jag kan nog inte bärga mig när det bar så bra pris. Och tänk vad mysigt och snyggt på kökssoffan när den blivit vit. Ååååhhhh!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar