Sidor

tisdag 24 april 2012

Men nu så...

... Idag började jag lite försiktigt ute på altanen. Klev upp tidigt, åkte till Enköping. Köpte färg till soffan, åkte till Växtriket o köpte pelargoner till köket och en supersnygg gråvit betongkruka, sen till Tygriket o köpte ljusgrått linnetyg till madrassen på soffan.
Fix o trix helt enkelt. Fast det enda jag hann med var lite omplantering av blommor... Fick som lite besök av Sara o småtjejerna. Så det blev väl lite fika då ;)
Och soffan ska jag ju faktiskt fixa på lördag. Det har jag ju redan bestämt.
De gamla köksblommorna, julstjärnorna, hade jag inte mage att slänga... Dom har ju bara växt och växt sen i vintras så jag satte ner alla tre i en rättså stor, blå kruka som jag tycker passade bra. Påminner lite om Teneriffa tycker jag.
Tror jag fixar fler bilder imorgon, nu har jag skallebank o ska lägga mig snart...
ZzzZZzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar