Sidor

lördag 21 april 2012

En givande lördag.

MINST sagt!
Fick en stekpanna och en, tydligen helt oumbärlig, visp på jobbet när jag kom imorse. TACKARRRR!
Ska testa och utvärdera. Måste vi se till att laga mat oxå... ;)
Sen hade Fredrik o Nisse varit o köpt soffan som jag ville ha på blocket. Wihooo!!! Alltså soffan vill jag ha på altanen, men jag såg den på blocket.
Så nästa helg när jag är ledig ska jag slipa i måla så den blir så fin så fin. Äntligen känns det som att det börjar hända nåt där ute. Den gamla bordsgruppen tar ju så stor plats, men ger inte så många sittplatser.
Jag tror det kommer bli bra.
Nu behöver jag bara ett annat bord och några pinnstolar.
Trasmattorna på soffan har jag fått av faster Magga, så himla snällt, och det kommer bli såå mysigt där ute!!! Åååhhh vad jag längtar

2 kommentarer:

  1. Kommer å inspekterar å provsitter soffan o sommar:))

    SvaraRadera
    Svar
    1. UNDERBART!!! som du märker är ju jag jäkligt kass på att åka upp :/ <3 <3 ;)

      Radera