Sidor

lördag 12 maj 2012

Björk & Berries...

... TACKARRRR!!!
Kanske att jag önskade mig en Vanilj-bodybutter när Fredrik ändå hängde i Högbo. Den doften hade tyvärr utgått, så jag fick lite annat smått o gott istället. Fredrik är ju bara BÄST!
Handkräm, tvål och Sweet Sugar Body scrub i doften "Wild Strawberry". Doftar fantastiskt gott!! Jag har ju hört om vissa såna där sugarscrubs att dom är så naturliga så man praktiskt taget kan ta sig en sked o mumsa på. Och eftersom den här doftar så gott, tänkte jag att jag ville veta hur den smakade.... INTE SÅ GOTT!!! nä, den här är endast för utvärtes bruk!!! (Alltså jag tog bara yttepyttelite på fingret o stack ut tungan litelite bara.)
Och så var det en hårdtvål med vaniljdoften. Ja, så nu ska jag väl pynta i badrummet med dessa godingar då. Kanske kan man få använda dom också, har inte bestämt mig än ;) hehehe...
Annars har dagen varit så sjukt oproduktiv. Mitt skallebank gick över vid 16. Då åkte jag till Ica Maxi i Enköping. Utan shoppinglista. Inte så smart... Tog den låååånga vägen hem förbi Ekolsunds Slott. Bara för jag var så sugen på att titta lite på ett hus, som jag är så kär i, längs vägen. Tänkte jag skulle visa, och knäppte ett kort. Men jag missade visst knappen lite så det blev inte så mycket hus på bilden... Kass!
Hahaha!!!
Nej nu ska jag göra iordning lite götta till morgondagens BRUNCH! mums vad gott det ska bli, och otroligt trevligt!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar