Sidor

onsdag 30 maj 2012

Cheeses...

Onsdag morgon, strax efter 06.00...
Borde gå ut o gå, men 3 dagars ordentlig mensvärk gör att jag mycket hellre ligger kvar i sängen och tycker synd om mig.
Det sägs ju att det är så bra att motionera när man har PMS, men det kan jag väl inte direkt hålla med om. Känns ju som hela livmoderpaketet ska rasa ur. Skulle det vara uppfriskande kanske?!?!
Skulle inte tro det!
Får ruska om äggstockarna tillräckligt på jobbet...
Har ju faktiskt inte skrivit något alls om helgen... Inte tagit några bilder heller. Konstig så där.
Men iaf: helgen gick i ledighetens tecken. SÅ UNDERBART!!!
gick på en scrapbook-mässa inne i Uppsala på lördagsförmiddagen med Carro o SusieQ.
Sussi sov hos mig, eftersom Fredrik var uppe i Umeå hade vi pysseltema. Med grejerna vi köpte. Sussi gjorde jättefina etiketter, jag gjorde mest ingenting. Drack vin.
Jag fick en sån gullig present oxå!!! Choklad, servetter och ljus. <3
På söndagen var det sånt sjukt underbart väder så jag höll på att smälla av!!!!
Magnus kom o hämtade SusieQ vid 12. Efter det slängde jag på mig bikinin, tog en bok o lade mig i solen. När jag sen skulle till affären på em såg jag väldigt lustig ut. Knallröd på framsidan, kritvit i bak. Med en TYDLIG gräns längs kroppen. Ojdå, tänkte inte på det...
Till sist kom väl Fredrik äntligen hem i måndags då!
Och gissa om han hade köpt ett renskinn på Arlanda??? Japp!!!!
Så himla fint!!! Det ska såklart ligga på altanen. I vinter får det ligga nedanför sängen. Så skönt att kliva på! Hampus blev som galen och luktade och sniffade och snokade i skinnet i en mindre evighet. Han undrar nog varför vi envisas med att ha döda djur lite varstans... Bäst han passar sig, han själv har ju en jättehärlig, tjock päls. Hahaha! ;)

Jahapp! Nu börjar det verrrrkligen bli försent att ta ut äggstockarna på prommis, så jag struntar verkligen i det.
Vad glad jag är iaf att jag gjorde en prästostpaj igår kväll! (i brist på Wästerbottensost) Den ska jag mumsa på snart. Tog en tur in på icaMaxi efter jobbet, känns ju som man tjänar typ 500 spänn bara man går in där. Om man jämför med Ica här hemma iaf. Började lite nyttigt med frukt, morötter och lax. PMS-shoppingen gick bra! Sen klämde jag i med 2 B&J glassar. En burk med vanilj, maräng och vit choklad. En med brownies. Är det synd om en så är det!
Fast jag smakade inte ens på dom, för när jag kom hem sa Freddan att han börjat med GI ( eller lchf eller vad han gör...) på dagen. Då ville jag inte fresta stackaren. Så jag gjorde pajen och käkade med rökt lax. Sen lade jag mig.
Nu är det då dags att kliva upp, jag känner mig supertaggad, verrrkligen, JÄTTEPEPPAD!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar