Sidor

fredag 1 juni 2012

Glossybox


I onsdags låg äntligen månadens Glossybox i lådan. Det är ju jättekul!!!

För endast 139:- får man hem en låda med posten, som innehåller 5 olika produkter man kan testa på. Man får även lite poäng om man recenserar produkterna. När man har tillräckligt med poäng kan man lösa in dom mot en gratis box. Bra va?!?!

I månadens låda låg det: en bodylotion från Aquolina, Pink sugar creamy bodylotion. Den luktar väldigt sött o gott. Tycker den påminner om en Britney Spears-parfym jag hade i tidernas begynnelse...

En parfym från Love&Toast. Den innehåller inga syntetiska doftämnen och är riktigt miljövänlig. Dock tycker jag den luktar hostmedicin, inget för mig. Men det finns ju säkert flera dofter att välja på. Doften jag fick heter Sugar Grapefruit.

En läppenna i en knallig orangeröd färg. Från Mschic. Fin, man kan ha den på hela munnen om man vill. Kanske kan va nåt i framtiden...

En blusher från Bm Beauty. Mineralrouge, jag gillar ju mineralpuder så det var ju kanon. Synd att färgen var lite diskret så den inte syns på mina kinder efter helgens mastodontsolning. Men jag spar.

Slutligen var det en pensel till rouget.

Känns väl värt?!?!

Förövrigt är jag ledig idag. Så jäkla SKÖNT!!!

jag ligger i sängen med mjukisar och ska läsa och titta på "Hem till gården".

Kanske jag sprättar dom där glasspaketen jag köpte i tisdags, och kanske jag gör en rabarberpaj... Kurrkurr i godismagen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar