Sidor

fredag 8 juni 2012

En egen skoputsarpojke...

Doggen är ju bara för tokig ibland...
Jag tyckte väl det smaskades nåt förfärligt ute i hallen imorse. Kommer upp o ser att mina klackisar fått sig en redig uppfräschning(?). Det riktigt blänker om dojjorna. Vilken tok!!! Hahaha!!! Undrar om han körde insidan med, jag tycker han ser lite borta ut :-)

För övrigt var vi med jobbet på middag igår. På "Picnic", det nya stället bakom ua-station. Fattade väl inte riktigt grejen, men det är väl kul med lite "annorlunda". Eller "lite" annorlunda... ;)
När jag kom hem låg ett brev o väntade, det börjar dra ihop sig. Vart sjukt stressad o kunde inte sova. Helt klart somnade jag ju, eftersom jag vaknade när Fredrik drog till jobbet sen blev det ju så jobbigt igen. För trött för att göra något, men för stressad för att sova. Väldigt jobbigt. Men nu ska jag väl vara klar i tid iaf, så hinner jag väl in till Apoteket innan jobbet o köpa nån dunderkur för min stackars mage.
Nog med sura miner! Jag är ju FÖR BÖVELEN LEDIG I HELGEN!! WIHOOOOOO!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar