Sidor

fredag 15 juni 2012

Men nu blommar det!

Så kul och fint när det blommar!
Citronen har fått en knäpp o blommar igen, vilken skön känsla. Jag trodde jag dödat den!
Pelargonerna från sovrummet som jag planterade om har växt sig stora o härliga, och det kommer flera klasar med blommor. Underbart!
Jasmine-busken står i full blom, doftar som smultron. Aaaaahhh!!!!
Aklejorna har ändrat sug sedan förra året, det fick vi lära oss av rosen förra året. De byter färg o form från år till år. Så himla häftigt, så på semester får jag komma ihåg att lägga bilder på dom under nån kategori så det blir lätt att hitta nästa år. Vad spännande!!! Ett projekt för min härliga semester ;)
Och VALLMON!!!
min absoluta FAVORIT! vet bara inte hur jag ska bete mig med den, Fredrik ska ju ta bort allt ur rabatterna o lägga sten. Får hitta någon lösning på det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar