Sidor

onsdag 27 juni 2012

Klart!


Nu har jag pysslat klart!
Hmmm.... Det syns kanske inte riktigt på bilden, men det blev iaf bättre med fler prismor :D
Vilket pyssel det var att sätta ihop dom... Jag ville ju ha en extra liten prisma på varje hänge oxå förstås.
Fram med pyssellådan och tång. Fixa o trixa med stålringar o ståltråd och små stålpinnar som man använder vid smyckestillverkning. Ja fråga mig inte varför jag har sånt hemma, jag vet knappt själv. Men det är ju "bra att ha" ;) och sanna mina ord! Nu fick jag verrrkligen användning för det!

Sen var jag tvungen att sätta dit några silverfåglar oxå ;)
Dom köpte jag också i Enköping igår. På en jättehärlig inredningsbutik. Jag kommer inte ihåg vad den heter, men den ligger i ett hörn och väldigt nära Caféet "My Home".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar