Sidor

lördag 30 juni 2012

Tankad!!

Gårdagen bjöd på en HÄRLIG kväll i Gävle, i goda vänners lag. Så nu känner jag mig riktigt tankad i själen, UNDERBART!
vi "firade av" Evelina som gifter sig om en vecka. En middag på Kalles blev det. Egentligen skulle vi gå en sväng på minnenas allé på Church Street saloon, men där stod det " gone fishing" på dörren, så det var bara att gilla läget. Jag som inte kan vara med på bröllopet tog med mig en blomma och ett kort jag gjort själv... Stoppade kortet inanför plasten, för jag råkade visst skriva upponer på baksidan ;) Hahaha!!! Men så kan det vara, jag använde iallafall min embossingfön ordentligt, det var bra gjort av mig ;)
Nu ska jag ta o fixa lite för dagens batalj; 40-års fest hos sjöbusen lite längre ner på gatan.
Kort o paketinslagning.
Alltså det här med kort är nog inte min grej... Men nu när jag ändå införskaffat mig lite saker kan jag väl envisas med mitt pysslande?
Fick nog pyssla för lite på dagis tror jag...
Så här på semestern borde jag verrrrkligen ta tag i oredan så kanske det går lite smidigare dessutom.
Men nu: uppgång, paketinslagning! Kliar mig i skallen....


Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. Vasen å blomman står så fint i fönstret nu:)) Tack tack<3 Kortet är mkt finare än dom man köper, så keep up the good work:))!!!

    SvaraRadera