Sidor

tisdag 12 juni 2012

Wow!

Och dubbelwow!
Igår efter fikat med Sofia gick vi lite på stan i Enköping. Hos Selma Jansson hittade jag ÄNTLIGEN på ett par dojor som var perfekta!!! Ingen diskussion, bara att köpa dom. Tur att jag fått tillbaka på skatten, jag är visst verrrrrkligen på ett riktigt shopinghumör dessa dagar...
Blev TOKNÖJD!!!
jag har letat o letat efter en annan modell, men inte hittat. Tur det, för dom här var ju mycket snyggare!
Björn Borg 799:-. Prisvärt tycker jag.
Jag känner mig som Janne Långben bara, men det får man väl ta. Inte så att jag har långa ben, men jag tycker fötterna ser extremlånga ut i såna här skor. Och väldigt platt sula. Menmen, det är sånt man får stå ut med ;)

På slutet av dagen, på jobbet alltså, kom Lisa med en present?!?! Så himla gullig!!!! Ett helt block med fina papper och ett blingit A. Hjälp vad jag bara MÅSTE PYSSLA på semestern!
Har jag nämnt att jag har det snart??? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar