Sidor

måndag 25 juni 2012

Idag har jag gett grannen korgen.

Igår cyklade vi till Petsson o Cissi för en middag, som för övrigt var helt superb, när vi kom fram till backen upp till deras gård tänkte jag att den här jäkla backen bara måste jag föreviga i min telefon. Men gissa om jag tappat luren?!?! JAJJEMEN!!! panik. Vi åkte bil tillbaka o letade o letade efter luren. Och ringde och ringde som galningar till den. Tillslut var det en karl som svarade. PHU!!! det var hans fru som tagit hand om min lur som låg o ville bli överkörd av bussen mitt på vägen.
Ja ibland har man tur som en tok!!!
Så idag köpte jag lite grejjer på ica o stoppade i en korg o åkte över med. Ostar, kex, marmelader. Choklad från RC Chocolat i Sigtuna, och tjusiga servetter med Lena Linderholm motiv. Dom köpte jag på Steninge, jag o fredrik har nämligen vart ute på tur i Märstakrokarna idag.
Hoppas det blev bra, jag tycker det kändes konstigt att ge pengar liksom i hittelön. Alltså vad är en bra summa? Och tråkigt också... Eller? Jag vet inte, för jag har själv aldrig fått hittelön...
Men en korg med massa gott i skulle jag gilla själv :)
Hoppas nu att dom inte är ostallergiker, det skulle ju bara vara för typiskt, hahaha!
Nej fy farao vad glad jag är att ha min telefon hel i min hand!!!
Aaaahhhh! Underbart!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar