Sidor

tisdag 5 juni 2012

Morgontoalett och studentskiva

Vilken härlig ledig dag! Jag får lite dåligt samvete när jag tänker på tjejjorna på jobbet. Vi har haft GALET mycket att göra de senaste dagarna. Det är otroligt roligt, men jag kände redan i går kväll vad trött jag blev efter helgens rusning i butiken.
Dagens bild är från imorse när doggen tog sig en rask prommis rätt ut i spenaten för sina morgonbestyr. Han är så söt! Gräset så högt. Som tur är har vi ett sånt bra fästinghalsband, så vi slipper sån ohyra. Bra det.

Vidare har jag varit hos Gofisen som tog studenten idag. HURRAHURRA!!! Mycket trevligt och så god mat så jag storknade, tog en rejäl tårtbit oxå. Jag hade hyfs nog att inte ha telefonen med så inga bilder blev det. För kameran den glömmer jag ju jämt... Kass!
Tänk att det är HELA 14 ÅR SEDAN min egen student. Jag kan inte fatta det!!!
ZZzzzZzzZz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar