Sidor

fredag 15 juni 2012

Bränd!

Igår var det avslutningsdags på vår kurs i 3 delar som vi gått på i Västerås. Det har varit grymt kul att träffa folk från andra butiker och såklart få lära sig lite nytt. Utvecklande, helt klart. Det behövs ibland för att man ska bli lite pepp.
Jag som för övrigt går på 5 veckors sammanhängande semester på måndag tar med mig peppet hem ;)
Ett halvt sommarlov liksom!!!
Ett misstag som är positivt tackar man väl inte nej till?!?!
Hur som haver...
Vid diplomeringen fick vi sluka eld. Det var kul, men det var ju otroligt viktigt att man liksom stängde truten...
Testa själv, det är inte så lätt att få hjärnan att funka ibland. Malin, kursledaren, hojtade: STÄNG MUNNEN!
tur det, annars hade jag nog fått ena riktigt fylliga köttläppar.
Nu klarade jag mig med lite bränd mustasch ;) Hahaha!!! Fy farao vad det stank! Eldat hår, precis under näsan.
Jaja, lite annorlunda avslutning.
Efter mustasch-incidenten och vi alla sagt hej då, åkte jag o Camilla o Linda till Tullhuset. När vi ändå var där liksom. Vi frågade några ortsbor som var med på kursen hur man hittade dit, mot stan o vattnet.
Vi tog sikte mot vattnet....
Hamnade hur fel som helst.
Men med lite gpshjälp kom vi då fram tillslut. Behöver jag säga att förväntningarna var SKYHÖGA?!?!
efter allt man sett på diverse bloggar.
Men det var såklart supermysigt, som en webshop fast i verkligheten. Måste vara paradiset för den som gillar SVINDYRA kläder i lite romantisk stil. Och lite krimskrams som aldrig är fel ;)
Mina favoriter är de otroligt übertjusiga, maffiga lampfötterna o skärmarna från Watt och Veke. Jag älskar dom. Dreglar i deras kataloger på jobbet, när vi har några såna.
Sen avslutade vi dagen i Västerås med ett besök på ett Café som låg bredvid, en våffla med tre kulor blev det. MUMS!

Kl 19 var det dags för junta på Rosens altan. Jag virkade 2 blommor, utan beskrivning. Kanske borde tagit en beskrivning med mig, men jag orkade helt enkelt inte leta reda på någon sån. Tjusiga knappar i mitten, men dom ska jag byta utmot pärlor istället. Sen hamnar dom nog på en kudde ;)
Lilla Lucas var oxå med, och han var så mysig när han kurade i min famn. Gofis!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar