Sidor

lördag 12 maj 2012

FF.

Fredrik är uppe i Högbo med jobbet, så jag o Doggen får roa oss själva. Fast idag kommer ju karln hem så jag får väl passa på att titta klart på "hem till gården nu"... ;)
Men jag vaknade med skallebank, sällan när jag är ledig, så jag tog en prommis med doggen längs åkern före 8.00(?!?!)
Varför passa på att sova liksom, Hahaha! Så nu blir jag väl tröttluva resten av dagen...
Men se DET har jag inte tid med! Idag ska jag, förutom "Htg" ;) då, även fixa till morgondagens brunch på altanen. Tänk vad MYSIGT!!!
Och tänk!!! Vad mycket blommor det kommit på körsbärsträdet jag fick när jag fyllde 30! Det måste ju vara hundratals!!! Så fantastiskt! Förra året kom det ju ungefär 10 körsbär, som fåglarna käkade upp såklart. Så i år måste jag lägga på nät. Och hänga upp lite folie ;)
Nej, fram med Alvedon och sätt fart med dagen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar