Sidor

torsdag 10 maj 2012

Morgontung...

Idag känns det ju bara för jobbigt att kliva ur sängen, jag vill bara dra täcket över huvudet och ligga kvar resten av dagen! TrötttröttTRÖTT!!!
Fast jag kan ha en liten glipa så jag kan kolla på fåglarna som busar i björken. Haha! Vad gulligt!!!
Häromdagen när jag var ledig satt vi ett tag ute på altanen jag o Doggen. Han är ju bara så söt när han ligger på span efter humlor och andra flygfän.
Jag tycker han måste bli överhettad i solen med sin tjocka päls, men han ser ju ut att trivas mot den faluröda väggen. Ja den är röd fast det inte riktigt ser ut som det på bilderna... ;)

Nej nu har jag bestämt mig! Jag kliver upp. Sen kokar jag gröt, stickar lite på evighetsfilten och sen mot jobbet. Ja lika bra att sätta fart. Morgonprommisen får vara idag.
Men HJÄLP vad jag längtar till lediga helgen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar