Sidor

fredag 18 maj 2012

Kväller...

...redan?!?!
Vart tog tiden vägen???
Men när jag tänker efter har jag ju hunnit med en del oxå:
Bakat bullar med vanilj i, en långpanna med mockarutor, dagens avsnitt av "Hem till gården", skypat med Oliver gofis och sytt en kudde till. Till altanen förstås ;) vart lite mer "avancerad", fniss ;), med spetsband på. Jag börjar bli seriös o zickzackar kanter o håller på, så jag skämtar inte om det tog 2-3 timmar att göra den. Dessutom så är det ju kökshanddukar så fållarna sprättas också. Zzzz... ;)
Men nu slappar jag i soffan o käkar en fryspizza från Ica, mozzarella o pesto.
Förresten vad kul att min lilla taklöksodling växt på sig så väldigt!!!
Stackars lilla blomman i samma kruka som dött, kanske har varit lite för kallt där ute på altanen... Men det är kanon om jag får massor med takisar till alla rabarberfat som jag ska göra, som jag säger varje år... Men vem vet? Det här kanske är året det händer... :)
Dagens snilleblixt:
Gjorde "fanta" av funlight. Inte så tokigt...

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar