Sidor

söndag 23 december 2012

Årets paketinslagningsrace....

.... gick av stapeln i torsdagskväll.
Alldeles för sent och i sista minuten som vanligt, men jag verkar ju tycka det är en tjusning med just tidspress.
Tog ett papper som är en stor favorit! 4 rullar för 100 på Lagerhaus. Har även köpt det på Ikea nån gång. Vi har även haft en bautarulle på jobbet för ett antal år sedan till dekoration, men jag gillar't!
I höstar köpte jag ett (en?) härlig cardstock på Panduro som jag tänkte göra superfina juletiketter av till alla klappar, och äntligen använda ALLA stämplar och allt julpyssel...
Nu blev det ju inte så, i år igen ;)
Jag orkade inte stressa fram allt och framförallt orkade jag inte städa undan allt, så det blev pyssel light.
Använde bara samma sorts papper till alla kort, sax, lim, klisterbokstäver, lite spets, pearlmaker och vit och svart tuschpenna. Samt "God jul"-tejp.
Blev rätt så mysigt ändå, inte som min vision men det får jag väl ta när jag blir pensionär...
P.s det SKAAAA ju se hemmagjort ut, annars fattar man ju inte att det är det, tänk vad trist om det var helt snyggt och perfekt. URTRIST!!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar