Sidor

torsdag 13 december 2012

Härligt uppvaknande...

... mitt i natten. Klockan fyra, så egentligen är det väl morgon och dags att kliva upp. Det verkar ju, på allvar, vara panchisvarning på mig nu för tiden
Jag fattar inte, vad ska jag vara så uppstressad för? Sover dåligt som en tok och åker alldeles för TIDIGT till jobbet. Tydliga bevis på att det är nåt vajsing. Hahaha!!!
Nej, en uppstyrning på det här så ska det nog lösa sig.
Nu ska jag kolla om den här skänken finns kvar på blocket, kanske kan passa som tv-bänk.
Om den målas svart. Eller vit för den delen, vi har ju FORTFARANDE inte tapetserat om så vitt skulle passa, tillsvidare, framför den brungrå väggen. Och byta beslag. Den har ju inga glasdörrar, men ändå.
Har frågat Fredrik flera gånger den senaste tiden om han inte skulle kunna svänga förbi o köpa den, men han är ju lite emot att jag ska "hålla på o kladda". Måla om alltså.
Dessutom bara 750 spänn.
Jag är villig att kompromissa med glasdörrar. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar