Sidor

torsdag 27 december 2012

Deppigt...

Inatt kom då magsjukan och hälsade på. URK säger jag bara!!!
Det här med magis, det är väl riktigt ute?!?!
Fy vad äckligt och ofräscht!!!
Så nu ligger jag här i soffan och glor. På ingenting. Mår så illa att jag inte ens orkar ha tvn på. Det susar liksom i öronen.
Har bara så ont i magen och en klump i halsen mest hela tiden.
Ja, nu är nog min sista stund kommen...
Och Fredrik, ja han ligger och sover och mår bra i sängen.
Jäkla orättvist alltså.
Hoppas och tror att det kom efter en macka jag käkade igårkväll, med julskinka. Så att brudarna på jobbet inte åker på samma. För det är inte kul alltså :(
Ujujuj, jag fortsätter väl mitt hålögda stirrande på ingenting och tycker otroligt synd om mig själv...
Stackars!!!

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera