Sidor

tisdag 4 december 2012

Glöggmys och ljusparty...




... eller lilla julafton?!?!

Det blev nästan lite skämmigt i söndags när mina fina gäster kom. Alla var så fina och piffiga, själv hade jag mysiskläder...

Jag fick två übertjusiga blomsterarrangemang och en härlig kroppsscrub med matchande handkräm. Va?!?!

Det var ju verkligen inte tanken att dom skulle ha med sig nåt... Men jag blev fantastiskt glad, och de pryder mitt hem. Sååå fiiiiiint!!!

(Jag var visst lite slarvig när jag vattnade björkkrukan, men man får tänka bort vattenpölen på bilden ;) )

Dessutom fick jag lite ljus och en VÄLDIGT bra förmån för att jag var värdinna för ljuspartyt.

Jag säger då det!!!

Sätter ribban högt för mig för nästa års Glöggmys...

Då får jag skärpa mig och baka o fixa o dona och inte bara köpefika.

Fast jag bakade faktiskt en kaka som var jätte god!!!

Den kan jag verkligen rekommendera. Se följande inlägg ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar