Sidor

söndag 17 februari 2013

Den här helgen...

Jag börjar fundera om jag är på nåt slags bootcamp alltså. Idag var vi uppe före tuppen igen, fixade o donade och strax efter 10 drog vi till Barkarby.
Det var kanske 15 år sen jag var där och det var en bra söndagssysselsättning tyckte vi. Det var ett trevligt ställe, men jag handlade bara en vas och en hårprodukt.
Vasen passar perfekt på skänken bredvid tv:n!! ;) 125 spänn på Linum-butiken. Egentligen borde jag väl köpa kläder, men det får bli en annan gång!
Innan vi åkte hem svängde vi in till "Möbler och ting" i Grillby och köpte några tofsar och ett vitt Woodwick-ljus som dom visst börjat sälja där. Mums i näsan ;)
Och nu har vi precis kommit hem från Carinas 53-års kalas. Allt detta har vi hunnit med idag och klockan är bara 16.30. UNDERBART!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar