Sidor

tisdag 26 februari 2013

Sådärja!

Då var den andra skärmen klar, det är den högra som är nyast. Blev en extra "fläta" och det tycker jag gjorde susen! ;) det ser ju VÄLDIGT snett och vint ut, men det syns inte lika mycket i verkligheten. Förresten så är det ju dessutom hemmagjort, av mig, så vad kan man räkna med ;)
Nu ska jag skynda mig upp till Gästrikland och träffa mina kära, Johanna o Evelina. Vi ska luncha och käka middag på Church Street. Var väl kanske 6 år sedan sist jag käkade där. Hoppas verrrrrkligen inte att dom ändrat menyn. Hahaha!!! För jag kommer bli sååå besviken isf.
Skulle tagit mig en stödvila känner jag, var ju uppe redan halv sju o tvättade. Duktig sådär!
Sen betalade jag räkningarna, rev mitt hår, tog mig samman och tittade på lite hem till gården samtidigt som jag fixade klart skärmen. Grymt effektiv idag. Hahaha!!! En fet klapp på min egen axel idag alltså... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar