Sidor

fredag 8 februari 2013

Men det var då en jäkla dag...


... att bara rusa förbi!!!

Det vart ingen målning idag, men det kan jag ju gö nästan när som helst så det gör inget. Egentligen ;) Men jag har fixat med lite andra bra grejer. Tvättat och manglat alla sängkläder som jag hade lagt lite på hög. Skönt att ha det gjort! Stickat lite på filten som jag håller på med och så har jag kört flera timmar (känns det som) med den där massagegrejen som jag fick av Freddan för ett tag sen. För HJÄLP!!! vad jag har onda knutor vid axlarna/nacken. Sen vet jag ju inte om det hjälpte så värst, men lite kan jag ju hoppas iaf. Igår hämtade jag ett paket från Dermoshop igen, så en riktigt härlig genomgång på fejset fick det också bli. Det dröjer nog inte länge förrän jag är blek som ett spöke igen.. ;) Medan jag tittade på "På spåret". En riktigt avslappnad fredag alltså. Mycket härligt! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar