Sidor

måndag 18 februari 2013

Måndagspyssel

Eftersom jag börjar sent idag så har jag passat på att fixa o dona lite och nu drog jag precis fram filt-stickningen som legat lite på is ett tag. Det ska jag ägna mig åt den kommande timmen innan jag drar till Ica o köper lite matlåda till veckan och sen drar o jobbar. Skönt att hinna med att få undan lite innan jobbet!
En bild på nya ljuset från WoodWick, som såklart står på skänken. Fredrik nämnde nåt igår om att det kanske är lite mycket prylar nu och ja, det kanske börjar bli lite mycket. Men man lär ju testa sig fram lite ;)
Synd att dom bara hade den lilla storleken kvar av den vita sorten, men det blir ju bra om jag hittar på ett stort. Alltid snyggt med lite olika storlekar bredvid varandra!
Nej nu; stick on!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar