Sidor

onsdag 24 april 2013

Bets vs obets.

Ja lite skillnad är det iaf, men fortfarande lite för blått. Ska höra i helgen om det finns nån lösning på mitt problem. För jag bryter nog ihop om jag lär slipa bort allt igen... Ny vill jag ju börja med resten av prylarna.
Och vilken TUR jag hade idag!!! Pank och eländig så ringer det en dam som vill köpa de gamla skåpen o tv:bänken. Wihooo!
Jag prutade ner det en hundring åt henne också så alla blev glada. KATCHING!!! För färg till mina projekt är inte billigt alltså. För att inte tala om allt sandpapper... Men blocket, jag ska farao sälja lite mer grejer alltså.
Men vad...?
Annars då... Är hemma med kass mage. Halsbränna och ont och illamående. Buhu! Stackars mig. Trist att det blir så jäkla långsamt hemma bara. Kan vara riktigt skönt ibland, men just nu behöver jag ha lite distraktion. Samtidigt som jag måste slappna aaaaav. Jaja! Skit i det! Blir hemma imöra med, det är ju aldrig kul med kundkontakt när man mår tjyvens.
Kan bli lite lätt stelt och sådär... "Det blir fem kronor tillbaka och en BLÖÖÖÖHÖÖÖ spya på köpet" ...
(Händelsen har givetvis inte ägt rum, vad jag vet alltså...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar