Sidor

tisdag 23 april 2013

Sticksigt...

En lite deppig tisdag får jag lov att säga... Ledig iaf och det är ju alltid skönt! Men jag orkar liksom inte ta tag i nåt. Jag kanske har för mycket på g. Fixa på altanen, slipa bord och stolar, MÅSTE införskaffa nya bh:ar, hämta glas som ligger i gränby o väntar osv osv. Hittills har jag iaf sprattlat loss på crosstrainern och epilerat benen. Finns en risk att jag inte gör nåt mer idag. Bör väl hänga tvätten också så jag har torra kläder till jobbet imorgon ;)
Har tvn på, vad håller dom på med?!?! Nåt lag som kastar knäckemackor på publiken. Såna där stora runda. Konstigt.
Ajajaj vad det är oskönt att epilera mina stackars ben alltså!!!
Det pirrar fortfarande lite sticksigt i dom. Inte blir det bättre av att jag gör det så sällan heller, extra mycket hår som ska bort. Fredrik har väl lite fint hintat om håriga damen, men så länge han inte tar bort håret på sina ben så ska han passa sig för att ha åsikter om mina lurvisar. Stackarn...
Gjorde lunch på rester. Fredrik hade gjort mackisar och korv när jag kom hem. Till ungefär 10 personer, så det vart lite över. Han säger att det är så svårt att veta hur mycket makaroner man ska koka, det ser ju så lite ut.
Men inte gör det nåt, jag tränar på att vara lite ekonomisk nu när lönen gått åt för länge sen och mitt stackars sparkonto magrar ur mer och mer för varje dag. Ujujuj! Nu var det gnälligt, men jag sa ju det var depptisdag. Stekte ihop korven och mackisar med ägg, på med ketchup. Enkelt. Det känns ju nyttigt också faktiskt, lite lagom trött och torrt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar