Sidor

tisdag 23 april 2013

Grått...

...är ju inte alltid trist.
Fick väl på bets på försöksstolen idag iallafall då. Vad glad jag är att jag fixade det! Nu ska den torka bara så får jag se hur det blir. Det är ju bets, så det kommer lysa igenom lite hoppas jag. Sen när det är dags för lack ska jag fråga om man kan ha i lite vitt så det ljusar upp. Hoppas det går...
Annars får det vara som det är. Jag blandade ihop allt i en burk och så tog det slut på vit bets nämligen.
Beslagen har jag tvättat rena också såklart. Fast det blev inte så där jättebra, för jag har ju råkat slipa dom dessutom. Men det kanske är den looken jag vill åt, när jag tänker efter.
Nä, nu får jag ta och tvätta händerna lite bättre, dom där latexhandskarna jag köpte verkar inte hålla tätt direkt... Typiskt.
Så laddar jag för helgen då, 5 stolar och ett bord kvar bara. Och nä, tror faktiskt inte det blir färdigt i helgen. Hahaha!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar