Sidor

lördag 26 juli 2014

75:årsdag

Eller visstja!!! Det är ju "bara" 35 jag fyller. Sen att jag tycker mig ha starka bevis på att jag snarare borde vara 75 är väl en annan femma. Jag är så jäkla sliten så jag vet inte vad!!! Mina rattar bränner, jag trodde dom skulle läka efter alla attiraljer jag köpte på Apoteket i veckan. Nähä, tusen spänn på amningsprylar RÄTT NER I SJÖN. Tackarrrr!!! Men det ska ju ta tid att läka, jag vet ju det. Sen att det antagligen tar extra lång tid kan jag nog räkna med, det är ju trots allt MIG vi snackar om... Sen mitt prikära problem som gett mig toaskräck. Tackarrrr nr 2!!! Puckeln på ryggen ska vi inte snacka om, hej ringaren i notre dame!!! Och slutligen: TOTAL SÖMNBRIST. Men vad är det att gnälla över??? Det brukar ju gå över efter 3 månader. Värre har man väl stått ut med, eller...??? Tur man glömmer sina besvär så fort man tittar ner på sin lilla skatt som är helt underbar. Trots att man med jämna mellanrum får ett stadigt långfinger... Och idag har jag ju ändå duschat. Fan vad fräsch!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar