Sidor

måndag 21 juli 2014

Så liten...

Småsmå händer och småsmå fötter på en litenliten kille. Nu ligger han på kudden och sover efter ännu ett redigt skrovmål. Tänk vilket liv va... Äta. Sova. Bajja lite. Sen börjar det om igen. Men så gullig!! Vad gör det att jag verkligen inte får nåt vettigt gjort??? Fast nu har jag kollat på Ernst. Det är väl vettigt? Och några avsnitt av Orange is the new black på netflix. Jag missar ungefär hälften, men det gör absolut inget. Vi borde ha åkt till Apoteket idag, men det drog ut så långt på tiden så vi ska ta det imorgon. Tills dess så sitter jag väl här i soffan o luktar lite surmjölk och känner mig allmänt mosig i skallen med trasiga lökar.
Imorgon fyller lilleman 3 veckor. Tänk vad tiden bara RUSAR förbi. Det gör ont i kroppen när man tittar på det lilla underverket. Älskade lilla unge!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar