Sidor

onsdag 9 juli 2014

Man tror ju inte det är sant...

Mjökfabriken muris med produktion 24/7. Ja, det verkar inte bättre... Jag kommer ju aldrig kunna lämna huset, jag vill ju inte direkt springa med rattarna flaxande fritt i offentliga miljöer. Hmmm, undrar när vi får sov och ätrutin, får ta mig lite tips på fredag när BVC kommer. För inte har man ju hjärta att slita bort älsklingspojken när han ligger och ha det så bra. Inte ens när bröstvårtorna känns som dragna över en microplane rivjärnspinne. Tänk vad man står ut med, trodde jag inte om mig själv... :)
Nu bara måste jag försöka sova lite, vi ska ut o åka lite och försöka hitta en bärsjal också. Skulle vara kul om vi kan börja fixa lite tillsammans. Kanske han blir lite tröttare på natten. Good Luck!!! ;)

1 kommentar:

  1. Lilla älsklingsprinsen, världens finaste lilla Elliot! Faster längtar efter dig <3

    SvaraRadera