Sidor

torsdag 24 juli 2014

Värmebölja...

Stackars lilleman!!! Vilken värme, underbart för oss vuxna, inte så kul för Elliot. Han har legat och tuttat ungefär hela dagen. Men det får han med glädje, bara han får i sig så det räcker. Imorgonbitti är det dags för BVC och jag hoppas verkligen kurvan fortsätter uppåt. Det är ju lite svårt att veta hur mycket han får i sig egentligen. Det kommer ju inte ut i portionsförpackning direkt. Men jag ska pumpa ur också så vet vi ju vad han får i sig från flaskan. I övrigt så har jag hamnat i en riktigt jobbigt penibel situation. Efter-gravid-relaterad... Det har med nr 2 att göra och det är INTE så kul... Men Fredrik fick, inte helt nöjd, åka till Apoteket o handla. Vad nu han ska tycka det är jobbigt för... HAHAHA!!! Jag kan GÄRNA byta, skulle handla vad som helst på Apoteket bara jag slapp den hemska smärta jag just nu har. Jaja, vad gör det om hundra år??? Nu ska vi svalka lillkillen med ett bad, sötis...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar