Sidor

fredag 26 september 2014

Min lilla plutt...

Kom på vem han liknar med den nya frippan. Den där snubben i Prodigy. Högt hårfäste liksom... Men det är faktiskt rätt mycket hår på min lilla groda trots bortfallet häromdagen, det är bara det att det inte syns så bra. Buhu!! Hans finafina håååår!!! Jaja, det växer ut. Hoppas jag. Dom fick sig ett gott skratt på föräldragruppen igår.
Nu väntar jag på att herrarna i huset ska vakna till, Elliot ligger på min mage o sover (han får det för varje gång han vaknar till är det på en jättedålig sida, vet inte vad det är med lillfisen) och Fredrik ligger i soffan. Vi ska visst till Ikea. Får se hur det slutar. Jag lär ju tvätta och byta kläder och kanske torka bort lite kräks och sur mjölk från kroppen först. Sen ska lillen matas igen och antagligen byta bajsblöja ett par gånger. Fredrik fattar helt enkelt inte vilket bök det kan vara att bara dra iväg. Shit vad skönt om man bodde i stan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar