Sidor

onsdag 24 september 2014

Total make over

Jag har pajat mitt barn!!!
Från Elliot den hårfagre till Elliot skallepär look alike. Kan säga att jag är lite bedrövad nu alltså.
När jag väl tar o fixar skorven med salyvase (eller vad det heter) så ryker frippan!!! Det var kanske inte tanken. Tur att han bara hade skorv på hjässan... Blir bara tills att sitta med ryggen till imorgon på föräldragruppen då. Kicki på BVC lär ju undra om jag låter kidjo stå på huvet o sova. Efter en natt med fyra bajsbyten och fem matningar samt pruppjympa kanske det är lite extra känsligt för mamman i huset just idag... Men jag skulle väl sova igår efter babycafé kanske ni tänker då. Jo det hade jag väl kunnat om inte Fredrik kommit hem, väckt lillis som blev lite halvgrinig, och sen gick ut. Gissa om jag blev lite less...? Var bara att försöka få lilleman på bättre humör tills det var dags för mat och sen gå ut o gå. Vilket hjälpte föga. Men sen somnade han klockan åtta och jag gick och lade mig. Men vid 22.30 började alltså prupp-bajs och -amningsracet så det var det. Nya tag idag alltså...
Igår kom mina fina ringar från L8hasselblad. Superfina!!! Jag är jättenöjd!!! Ringen som det står harmoni på fick jag som en överraskning i asken. Taackarrrr!!! Kan jag gå runt här hemma o känna mig flådig.
Nu ska jag ta min skallepär och gå och flåda loss med ett blöjbyte. Igen. ZzzzzZzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar