Sidor

tisdag 2 september 2014

Öppnis...

Idag drog vi till öppna förskolan i Enköping. Kl 9 var vi ätna, påklädda och satt i bilen. Jag är IMPAD!!! Det var urtrevligt och ledarna Pia och Yvonne var så gulliga! Jag fick hjälp av Yvonne att knyta min sabla bärsjal, Ellis trivdes jättebra i den. Tillslut iaf ;)
Sen var vi med på sångstund och det tyckte lilleman var skoj, tror jag iaf för han log nästan hela tiden. Undrar jag om han inte sjöng lite också. Ååååhhhh vad gullig!!! Och vi har ju tränat på imse vimse spindel och jag tror han kände igen när jag klämde i och gjorde rörelserna.
Men sen blev han så trött så trött. Somnade som en stock i bilen hem, tog en omväg förbi det där drömhuset vid Ekolsund, vaknade när vi kom in hemma. Då myste vi lite och jag försökte få honom att sova lite i sängen. Tji fick jag. Men sen var det dags för amning och nu har han sovit över två timmar. Vad tröttis!!! Helt utslagen... Jag har kollat tv4play. Gissa vad?? ;)
Obs! Det hudfärgade som sticker ut vid min tröja är förvisso hud, men det är bara magen. Lovar att inte flasha rattarna här på bloggen. Som för övrigt har läkt så fint så jag kan börja grina så fort jag drar ut dom för en omgång. TACKSAM!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar