Sidor

tisdag 23 september 2014

Utslagen...

Elliot och hans två kompisar från föräldragruppen somnade som små stockar på babycafét. Hur gulliga?!?! Ser ju helt underbart ut!!! Nu sitter vi hemma och "vissa" av oss ammar så det ryker. Lilla gofis!!! Kommer han (kanske) sova gott sen. Idag var det inte så många barn där faktiskt. Förra veckan var det SJUKT mycket barn. Med föräldrar förstås.
På torsdag ses vi igen på föräldragruppen. Jag ser verkligen fram emot det. Kul att få chans att träffa kidsen och deras föräldrar som Elliot kommer växa upp med. Jag som var lite skeptisk till det där. Behöva träffa konstigt folk. Men dom är ju inte konstiga, bara trevliga i min grupp. Vad skönt!! (Det är väl jag som är den konstiga...) vad har jag för förutfattade meningar egentligen? Jaja, sån är tydligen jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar