Sidor

måndag 11 januari 2016

Kompensation...

Eftersom jag var dum och handlade kläder på ordinariepris häromveckan så var jag ju tvungen att kompensera dumheten med lite rea-shopping. En långärmad tirsa och en swetter. Från minirodini.se , väntar ett annat paket också, men det verkar ta lååååååång tid. Beställde för 10 dagar sen. Idag kom bekräftelsen och beskedet att ordern beräknas vara färdigbehandlad inom 3 dagar. Konstigt. När jag beställde var leveransen beräknad inom 3 dagar. Jaja, kul att sprida ut leveranserna lite... Nu sover lillis middag och det har kommit en ny film med Adam Sandler på netflix. Den ska jag slökolla på i soffan under en varm filt. Kanske vetekudden får sig en omgång i mickan också. För fy hur jag känner mig i nacke och rygg!! Jag borde verkligen gå o få mig en rejäl genomgång, en redig uppryckning!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar