Sidor

onsdag 6 januari 2016

Tandköttsproblem...

Nu börjar gossen bli riktigt i farten igen, men det gnisslar lite i tandköttet fortfarande. Det verkar vara ett hundraprocentigt tecken, det här med hans feber och förkylningar. Nu har det kikat ut ett gäng tänder igen. Som han har haft besvär, och framförallt på natten. Varför blir det alltid VÄRST på natten??? När man vill sova... Jaja, vab igår och ledig idag. Fredrik var hemma i måndags och sen har han ledigt resten av veckan. Dagis har stängt och sådär... Själv jobbar jag från imorgon igen. Så när Fredrik tog barnet till farmor och farfar så slappar jag med målarboken o pennorna jag fick i julklapp av kusin <3 , jag har världens bästa kusin, ser väl mest ut som att ett litet litet barn ritat men skit i det. Hoppas jag blir lite avslappnad iaf ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar