Sidor

söndag 31 januari 2016

En synnerligen god lördag!!

Igår var jag med min sköna böna SusieQ. Vi hängde på Mall of scandinavia exakt HELA dagen. 11-20 närmare bestämt. Ett underbart shoppingställe. Men jag är ju så snål nu för tiden och handlade nästan inget. Lite handtvålar och handkräm. Dusch och lotion. En tröja och choklad. Det var allt... Det fanns ju bara fööör mycket fint, men så kostar det ju därefter. Men det gör inget, jag ska försöka rensa upp här hemma, någon gång i framtiden, och fixa och dona och sen kan jag ju fundera på att köpa trendig inredning. Jag har ju så svårt att bestämma min stil, jag tycker om för mycket!! En redig uppstyrning skulle sitta fint. Suck, lär aldrig bli av då alltså ;)
Gör väl inget om det ser lite cirkus ut??
Men iaf så hade vi en UNDERBAR dag!! Drack en massa vin och åt heta räkor och avslutade kvällen på ett mysigt ställe med supergod pasta. Och faktiskt var det inte så intressant att handla, det viktiga var att ses. Hoppas det inte tar ett halvår till nästa gång vi ses min kära vän.
Idag var det upp vid 6 och full fart på barnet. 9.30 var det gympa (för gossen alltså) så det var ju bara att samla ihop sig och åka dit. Men vad kul han tyckte det var. Fick kuta runt med 50 andra ungar och härja av sig. Nu sover han middag och snart kommer hans kompis Georg. Känner mig lite trött o sliten jag med och lite ledsen att jag fortfarande inte köpt några nya gardiner till vardagsrummet. Hmmm... Får ta Ikea på onsdag då kanske. Står ju faktiskt tom "god jul" längst upp på gardinerna. Hahaha!!! Julen varar länge här i huset...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar