Sidor

onsdag 3 februari 2016

Ooojdå...

Gossen har börjat säga oooooj stup i minut. Så idag när han fastnade i ställningen för hans tvättsäck så hängde han och sa ooooj, ooooojdå, ooooooj!!! Hahaha! Så rolig! Egentligen skulle han sitta på pottan, tyckte jag, medan jag satt på toa. Men det tog ju två sekunder det så kastade han sig upp för lite bus istället. Tur att jag inte tagit av honom blöjan och kört riktig potträning för det kom då ett sånt lass där bak så klockorna stannade.
Nu ska vi göra oss iordning och gå till BVC. Sen handla lite tror jag... Elliot har fått köppbullar både måndag o tisdag. Han ÄLSKAR dom, men alltså det kan inte vara bra!!! Fy vilka små stinkisar som pyser ur barnet efteråt. Nä, måste fixa lite ordentlig mat till gossen!! Imorgon ska han ÄNTLIGEN få gå på dagis igen. Det tror jag att han verkligen längtat efter!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar