Sidor

söndag 28 februari 2016

"Nytt" i fönstret...

Har ett nytt projekt.... Ytterfoder i mässing. Första jag ropade hem på Tradera för någon vecka sen. Idag först tog jag mig i kragen o köpte putsmedel nere på iittala. 79 spänn minus 20% på medlemsdagar. Putsade till krukan och jag känner mig nöjd. Ska stoppa i en mellanstor orkidé. Hur snyggt??? Blev lite missvisande bild, men krukan är liksom mellanstor. Hoppas jag hittar på en STOR!!! Som man får plats med flera orkidéer. Gärna oval så den får plats i fönstret. Snyggt!! Snyggt med mina nya gardiner. Hahaha!! Vååååra gardiner, sorry Freddan ;)
I övrigt har jag haft en underbar dag med mina sköna bönor. Mat på stationen och sen lite kika i affärer. Jag var duktig och höll hårt i plånkan. Men jag är väldigt avis på den assnygga tändsticksasken som Evelina köpte. Men jag lär fasiken styra upp min stil innan jag ens funderar på att köpa mer prylar som ska ligga framme o se snygga ut. För när man har så mycket prylar så "försvinner" dom i allt. En uppstyrning alltså. Suck... Jobbigt... Men vem vet, en vacker dag kanske andan faller på!
Åh vad roligt med mitt fina främmande idag!!! Nu ska jag läsa lite, sen hoppa i lopplådan och sova såååå gott! Vilken toppenhelg!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar