Sidor

torsdag 11 februari 2016

Lillördag och dageneftertorsdag...

Idag är det då dags för mig att va hemma med lillhostan!! Fy vad trökigt att det ska va sjuka i huset stup i minuten!! Men jaja, bara att gilla läget. Han får stå på pallen framför tvn och pyssla med lite smårassel, orkar inte tjafsa. Han är ju lugn och ganska försiktig. Varje gång han tappar nåt på golvet kliver han ner, drar undan pallen och det är ett himla projekt att lägga upp grejerna på skänken. Haha, perfekt sysselsättning!! Annars så har vi varit uppe sen innan 06 och nu kollar vi på lejonkungen. Helst önskar jag att han skulle ta o somna om ett tag. Kanske blir en tupplur efter frukost. För HJÄLP!!!! Vad jag är TRÖTT!!!!
Fast igår laddades batterierna med en otroligt trevlig middag med mina gamla jobbisar. Cleverdahlskan, lilljohanna och Emelie. Så himla mysigt och kul att träffa lilla Dicte för första gången. Otroligt söt unge!! Och man blir så sugen på att fixa hemmet efter att ha hängt ett tag med tjejerna. Alla deras hem är exakt som hämtade ur tjusiga inredningsmagasin... Åtminstone så bara MÅSTE jag köpa nya gardiner innan dom kommer hit!! God Jul-gardiner är inte ok! Hahaha!! Men jag har iaf minst 2 veckor på mig... Toppen!!! Nä, nu börjar barnet spåra. Vill vi ha kvar kanalkortet till tvn är det nog bäst att jag avlägsnar barnet från nuvarande plats. Ändå dags för frukost. Hoppashoppas det blir en god förmiddagslur efter det!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar