Sidor

måndag 8 februari 2016

Tillökning igen...

... I vasfamiljen. Den senaste Kähler i rosa.
Iofs var det ett tag sen, men nu först har jag laddat med tulpaner. En julklapp från ett ställe jag ofta hänger på. Tack T!!
Kände att den rosa skulle passa bra med mina grejer från paradisverkstan, men det blev nästan bäst med bara amaryllislöken. Och se hur solen strålar så fint på buketten. Aaah!!! Det börjar dofta vår!!! Och ni ser rätt!! Julgardinerna hänger kvar. Inte lär jag köpa nya idag heller, Elliot fick krupphosta i natt så vi har väl kollat Pippi en 7 ggr kanske och Emil 2. Tror INTE jag orkar åka till Ikea idag. Undrar om jag ska gå lite Wild & crazy och kolla in gardiner från indiska istället...? Lite mönstrat så där lagom till midsommar eller så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar