Sidor

fredag 26 februari 2016

Aalto löööööv!!!

Så här i lönetider efter vab så är det ju inte så fett på kontot även fast lönen kom igår, typiskt... Fast jag ska ändå visa vilka gardiner jag köpte i måndags på Ikea när jag och Elliot var där med min mormor. Snygga va??? Inga mer julgardiner i vardagsrummet. Vart lite i valet och kvalet, eftersom dom är rätt "tunga", men jag struntade i det och slog till. Och tjenare!!! Vart ju KANON!!! Skulle knäppa i dagsljus kanske så jag kan lägga ut här, men nu är det kväll och mörkt och vi ska kolla på senaste bondfilmen, så det får duga med bilden från butiken.
Sen hade jag fått brev från iittala att det är 20% där i helgen. Vart sugen på att handla såklart... Men då gick jag till mitt skåp o glodde på mina fina, underbara vita Aalto... Hur skrytig får man va?!?! Men jag älskar dom och det tog några år att samla ihop dom, så då kan man väl få känna sig toknöjd... Bara skålen som fattas... Och så har dom 20%.... Nä!! Skärpning muris!!! Jag ska va duktig och snåla med mina korvören. Hoppas lottoraden ger utdelning imorgon ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar